LOLO NARDING,NAKAULI NA HUMAN MAKA PYANSA

 LOLO NARDING, NAKAULI NA HUMAN MAKA-PYANSA 


Nakauli na sa ilang balay si Lolo Nardo "Narding" Floro, 80-anyos sa may Asingan, Pangasinan human maka-pyansa og 6,000 pesos alang sa temporaryo niining kagawasan.



Kahinumduman nga anaa sa kostudiya sa Asingan Police Station si Lolo Narding human gidakop atol sa gipahigayon na munhunt operation tungod sa kasong gipansan-at kaniya human gipasanginlan kini na nangawat og 10-kilos na mangga sa ilang silingan. 


“Pinapitas ko ’yung isang puno ng manga wala pang sampung kilo, ang alam ko sakop namin. Noong binakuran nila, sinakop naman na nila pero tanim ko naman ’yun,” sumala pa kay Lolo Narding. 


"Ang gusto ko sana makipagsundo. Maliit lang naman kasi na bagay. Noong ibibigay ko 'yung bayad ayaw nilang tanggapin. Ang sabi nila bayaran ko ng anim na libo," dugang pa niini. 



Nahimong viral sa social media ang istorya ni Lolo Narding diin midagsa kaniya tabang gikan sa mga netizens, lakip ang gikan sa Public Attorneys Office (PAO) aron ma-proseso og matabangan si Lolo Narding nga makapag-pyansa og makagawas kini. 


📸 PIO-Asingan, Persida Acosta/PAO, Owners

Mag-post ng isang Komento

Thanks for Support Guys

Mas Bago Mas luma

Comments system

Boxed(True/False)